Bel me: (06) 21 67 67 80
In drie stappen naar succes
1 - KANSEN INVENTARISEREN
Mijn kijk op verkoop en de resultaten die je daarmee kunt boeken, zijn voor mensen waardevol gebleken. Ik ga daarom graag in gesprek met u en geef daarin concrete tips die u op weg helpen naar meer klanten en ambassadeurs. Voor een scherp tarief van 225 euro voor 2,5 uur kunt u uw kansen verzilveren en maken we stappen op weg naar resultaat dat u voor ogen heeft. Komt er een vervolg op de inventarisering van uw kansen, dan is de investering in deze sessie voor mijn rekening. Als ik me vooraf kan voorbereiden op uw specifieke vraag, is uw resultaat alleen maar groter. Wat kunt u verwachten van het intakegesprek?
2 - KANSEN VERZILVEREN Concreet Duidelijk Verder
Vanuit een gesprek over uw ambities en (financiële) doelstellingen wordt vanzelf duidelijk of u verkoopondesteuning kunt gebruiken.
De ideeën liggen op de plank, maar geen tijd om ze zelf uit te voeren? Andere uitdagingen?
Profiteer van de kansen die er voor uw organisatie zijn om vervolgens samen met mij de juiste stappen te zetten.
Wat gaan we samen doen?
3 - KANSEN - PLUS - PAKKET
Herkent u dit ook?
De ondernemer heeft moeite met acquisitie. Is druk bezig met het uitoefenen van zijn vak. Na het afronden van opdrachten liggen er geen nieuwe opdrachten op de plank. Dan maar opzoek naar nieuwe klanten. Niet alleen ZZP’ers hebben deze problemen en grijpen te laat in, ook het MKB kampt regelmatig met de problemen van het niet structureel aanpakken van hun verkoop. Herkent u deze praktijksituatie? Ook al eens nagelaten om tijdig in te grijpen. Ik ga u helpen uw verkoopdoelen te verwezenlijken. Voor mij is dit het leukste vak van de wereld.
Wat kunt u verwachten van het intake gesprek
Gezamenlijk inzicht in ons verwachtingspatroon. Inleven in de gedachtegang, ideeën, plannen van u als ondernemer.
Juist bij het intakegesprek zijn mijn kwaliteiten als professionele verkoper van doorslaggevend belang. Waar voor het verkopen van u producten en diensten veel gebruik kan worden gemaakt van sociale media of andere marketing instrumenten, blijft het structureel bouwen aan duurzamere relaties voorlopig nog echt een ambacht. Een opdrachtgever is gebaat met een structurele aanpak van zijn verkoop. Voor mij de moeite waard dus om mij daarin te verdiepen en te blijven specialiseren.
Om het verhaal van een opdrachtgever helder te krijgen, stel ik mij graag op als uitdager: ik stel open vragen om te achterhalen wat u organistaie uniek maakt en hoe zij relevant is voor haar doelgroep. Welke behoefte vult u in met uw product of dienst. Als die kern eenmaal scherp is, ontstaat veel makkelijker een doel om resultaat te boeken.
Wat ik u beloof
Als het om verkopen gaat trek ik aan de touwtjes. Duidelijk zijn, begint altijd met open vragen stellen en actief luisteren. Ik ben een leergierige enthousiaste persoon die om mensen geeft en oprecht geïnteresseerd in wat hun beweegt. Een noodzakelijke eigenschap voor het bereiken van het gewenste resultaat.
Mijn logo staat voor verbinden. Ik verbind mensen met organisaties en ben heilig overtuigd van de positieve werking daarvan op uw business. Verbinding typeert ook mijn vriendschappen. Ik geniet ervan om de juiste mensen bij elkaar te brengen. Dit is voor mij de brandstof die mijn missie inhoud geeft.
Acquisitie is een vakgebied waar je als verkoper echt wat kunt toevoegen.
Of liever: wat móet toevoegen.
We gaan uw potentiële klanten Verleiden, Verbazen, Verrassen.
"Ik verkoop geen acquisitie maar help u aan duurzamere opdrachten en ambassadeurs."
Benieuwd naar de impact van mijn concept? Neem gerust contact op
In drie stappen
naar succes,
Het hele verhaal...
Missie en
visie
Ik verkoop geen acquisitie maar help u aan duurzame opdrachten...
Een doorzetter, grenzeloos enthousiast, inspirerend...